Общи условия

    Пазаруването от онлайн магазина на Selit - спално бельо www.selit.bg означава, че Вие приемате условията за ползване на сайта.

    Администраторът на сайта си запазва правото да променя визията на сайта, цените и описанието на представените стоки без предизвестие.

    Снимките в сайта са илюстративни. Възможно е разминаване в тоновете на цветове при някои десени.

    Всяка поръчка от страна на клиента има силата на договор за покупко-продажба между двете страни. Всеки клиент може да направи корекция в своята заявка преди изпращането на продукта, като ни информира за това на посочения телефон.

    Информацията, която предоставяте пазарувайки от фирма Селит се използва единствено с цел да определим Вашият избор и да обслужваме плащанията. Тази информация не се споделя с трети страни по никакъв повод!

    Важно!

    За да запазите за дълго вида и сътоянието на стоките, моля спазвайте условията за гладене, пране и химическо третиране, които са обозначени на опаковката от производителя.

    Рекламации и връщане на закупени стоки :

    - В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 7 (седем) дневен срок от получаването им. Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка, без да са прани, без да са третирани с препарати,без да липсват компоненти от стоката, без да са използвани. В тези случаи разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

    - Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 7 (седем) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им заедно с транспортните разходи се възстановяват на клиента в 30 дневен срок.

    - На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

    - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 7 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина.

    - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.

    - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

    Top